Warcraft world

Gra Pbf w świecie Warcraft

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Każda Rasa ma wypłate 2000 co Niedziele!!!

#1 2009-07-03 13:09:13

Krasus

http://i47.tinypic.com/2lcv11u.jpg

Zarejestrowany: 2009-07-02
Posty: 56
Punktów :   

Dranei

Draenei - starożytna rasa występująca w świecie gier komputerowych Warcraft.

Są członkami Sojuszu, zamieszkują wyspy Azuremyst Isle oraz Bloodmyst Isle jak i wiele miast i miasteczek w Outland. Ich stolica zbudowana z wraku satelity Tempest Keep nosi nazwę The Exodar. Przewodzi im kapłan Velen oraz przedstawiciel rasy Naaru, który towarzyszył im w ucieczce z Outland podczas pogromu urządzonego przez Płonący Legion.

Draenei są obdarzeni kontaktem ze światłością, który został im podarowany przez rasę Naaru, są także świetnymi jubilerami. W celu ucieczki ze szczątek Draenoru, Draenei użyli technologii Naaru, która zdecydowanie przewyższa wynalazki Gnomów i Goblinów. Draenei dopiero niedawno pojawili się w Azeroth.

Draenei można podzielić na 4 grupy - Pierwsza, pierwotna, nie zmieniona. The Broken, rasa "niższa" - zdeformowane przez demoniczne siły które przetoczyły się przez Draenor. Pod dowództwem Akamy wspomagają Illidana. Trzeci szczep to The Lost Ones. Niemal całkowicie zdeformowana i zmutowana wersja Draenei. Jest to jedynie ostatek po niegdyś wielkiej rasie - są niemal o połowę niżsi i prymitywni. Można ich spotkać w okolicy Mrocznego Portalu oraz Swamp of Sorrows. Ostatni, czwarty gatunek, to Eredar. Powinniśmy od niego zacząć, ponieważ to najpierwotniejsza wersja Draenei zdeformowana później przez Sargerasa w demony. Draenei zwą ich Man'ari.


Draenei są jedyną rasą Sojuszu która może zostać Szamanem - klasą do tej pory zarezerwowaną dla Hordy. Możliwe klasy dla tej rasy to:

Paladyn (Paladin) - Trzon armii tej rasy, to wojownicy światłości niemal naturalnie manipulujący mocą światła. Wykorzystują ją by bronić świata przed Legionem oraz brać czynny udział w walce z jego oddziałami, są dumni i nieustraszeni, a przy tym pewni wiary w ostateczne zwycięstwo armii światła.

Szaman (Shaman) - Przedstawiciele trzeciego i najmłodszego nurtu w kulturze Draenei, drogi szamanizmu. Mają na celu wytworzyć więź z tym, nowym dla nich, światem i osiągnąć możliwość harmonijnego istnienia z jego duchami i naturalnymi siłami. W tym celu czerpią wiedzę od swych odmienionych niegdyś krewniaków wywodzących się z zastępów Broken (Rozbitych), którym przewodzi Nobundo (Rozbici poprzez bytność na tym świecie od ponad 25 lat poznali już tajniki szamanizmu).

Łowca (Hunter) - Łowcy Draenei rzadko występują, lecz pełnią funkcję obrońców patrolujących granice ich ziem. Są bardzo ostrożni w osądach i wpierw uważnie obserwują intruzów, zazwyczaj niezauważeni. Jeśli uznają, że intruz ma nieszkodliwe zamiary nie ujawniają się, lecz w przeciwnym wypadku są gotowi natychmiast podjąć walkę,

Wojownik (Warrior) - Mniejszość pośród oddziałów tej rasy, jako że niemal każdy Draenei jest uzdolniony magicznie, są najczęściej uzupełnieniem armii, co nie oznacza, że są przez to mniej waleczni i groźni dla wrogów. Dzięki imponującej sile fizycznej i długim latom nauki bitewnych zdolności są przeciwnikami, z którymi należy się liczyć.

Kapłan (Priest) - Reprezentują drugi nurt w kulturze tej rasy, tzw. Drogę Świętego Światła Stworzenia. To efekt pomocy udzielonej im wieki temu przez Naaru, kiedy to Draenei uciekały przed gniewem Legionu. Żadna rasa nie potrafi posługiwać się tak magią światła, a sami kapłani tejże rasy to istne ucieleśnienia dobra i rozsądku, gotowi wspierać potrzebujących i walczyć z demonami i ich sługami.

Mag (Mage) - Magowie Draenei to istni eksperci dziedzin magii takich jak magia teleportacyjna, operowanie żywiołami, magia przemian oraz ochronna. Ich biegłość w magii daleko przekracza ludzką, a nawet magię Quel'dorei i Sin'dorei. Nurt magii mistycznej to jeden z 3 nurtów w kulturze Draenei i jest niezwykle ważny, a na pewno najgłębiej zakorzeniony. Zgłębiają oni magię przede wszystkim w celach obrony siebie i innych ras przed Legionem a także dla potrzeb czystego poznania. Gardzą nekromancją i demonologią, a także magią, która służy wyłącznie niesieniu cudzego cierpienia.

Zdolności rasowe 
Gift of the Naaru
40 jardów zasięgu, 1.5 sekundowy czas rzucania, 180 sekundowy cooldown
W przeciągu 15 sekund leczy o 50 pkt. życia na 1. poziomie, i o 1085 pkt. na 70.
Heroic Presence
Zwiększa szansę na trafienie bronią i czarami o 1% dla ciebie i całej twojej drużyny w promieniu 30 jardów.
Gemcutting
5 punktowy bonus do umiejętności Jubilerstwo (ang. Jewelcrafting).
Shadow Resistance
Zwiększa odporność na czary cienia o 10.
Symbol of Hope (Priest)
Instant cast, 5-minutowy cooldown
Przez 15 sekund zapewnia regenerację many wszystkich członków drużyny.
Fear Ward (tylko Priest)
Instant cast, 30-sekundowy cooldown.
Przez 10 minut zapewnia ochronę przed jednym efektem strachu


Imię:Krasus
Nazwisko: Nie pamiętam
Wiek: około 50
Rasa- Dranei
PD:0
Hp:170
Mp:85
Kasa-10k
Broń-Laska maga
Zbroja- Płaszcz
Magia- Kula Ogna(25mp), Przyzwanie smoka(80)
Wrogowie:
Taureni
Gnolle
Trolle
Ogry
Wykonane Questy:
Brak

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.praca-mcr.pun.pl www.ww2pbf.pun.pl www.sab.pun.pl www.loza-szydercow.pun.pl www.naruto-polskieforum.pun.pl